KleanKit

KleanKit

A kezdet

2023. május 07. - KleanKit

Az utóbbi években egyre nagyobb hangsúlyt kapott a fenntartható és környezettudatos életmód. Egyre többen keresik a természetes alternatívákat a mindennapi életben. Én is ugyanezt tapasztaltam, amikor azt kérdeztem magamtól, hogy melyik területen lehetne segíteni az embereknek és a bolygónak is egyszerre. Végül a tisztítószerek piacán láttam a lehetőséget, hogy egy olyan vállalkozást indítsak, amely egyszerre segíti az embereket és a környezetet.
5 Reasons to Adopt Green Cleaning Practices for Safer Schools

Az első lépés az volt, hogy körbejártam a piacot és felmértem a lehetőségeket. A tisztítószerek piaca nagyon nagy, de azt láttam, hogy az embereknek kevés lehetőségük van a természetes és környezetbarát tisztítószerekre. A legtöbb tisztítószer műanyag csomagolásban van, és tele van vegyi anyagokkal, amelyek nem csak az emberek egészségére, hanem a környezetre is káros hatással lehetnek.

Ezért határoztam el, hogy egy olyan vállalkozást indítok, amely természetes és környezetbarát tisztítószereket kínál az embereknek. Az első lépés az volt, hogy meghatároztam a küldetést, az értékeket és az üzleti modellt. A küldetésem az volt, hogy egyszerre segítsek az embereknek és a bolygónak is. Az értékeim között szerepelnek a megbízhatóság, a felhasználóbarát felület, az egyszerű kezelhetőség a weboldalon, a megfizethetőség, a kényelem és a konzisztens minőség.

 

Green / Eco-Friendly Cleaning – House Cleaning Memphis | Office Cleaning  Memphis | Blue Tiger Cleaning

Az üzleti modell az online értékesítésre épül, mivel a COVID-19 járvány hatására az online vásárlás egyre népszerűbbé vált. A weboldalamon keresztül lehet majd megrendelni a tisztítószereket, és egy későbbi időpontban tervezem egy mobilalkalmazás létrehozását is. Az üzleti modell részeként célom az ügyfélkapcsolatok erősítése, és egy közösség felépítése, amely a fenntartható életmód iránt érdeklődik.

Az üzleti terv elkészítése után kezdtem el a termékek kifejlesztését. Az elsődleges cél az volt, hogy olyan tisztítószereket készítsek, amelyek hatékékonyak, természetesek és környezetbarátok. A termékeimben csak olyan összetevőket használok, amelyek teljesen természetesek, és nem ártanak sem az embereknek, sem a környezetnek. A termékek csomagolása is környezetbarát, és könnyen lebomlik, így csökkentve a műanyag hulladék mennyiségét.

Együtt képesek vagyunk egy szebb jövő elérésére!

Képek forrásai:
https://bluetigerclean.com/green-eco-friendly-cleaning/
https://www.cleanlink.com/news/article/5-Reasons-to-Adopt-Green-Cleaning-Practices-for-Safer-Schools--29179

A bejegyzés trackback címe:

https://kleankit.blog.hu/api/trackback/id/tr7918104440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása